به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از نقطه صفر مرزی مردم ولایی و انقلابی شهرستان پارس آباد پس از اقامه نماز جمعه در پی ناآرامی‌ها و ایجاد آشوب از سوی عوامل ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران اسلامی و هتک حرمت به ارزش‌های دینی و انقلابی و در راستای انزجار از آشوبگران و دشمنان ملت اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از نقطه صفر مرزی مردم ولایی و انقلابی شهرستان پارس آباد پس از اقامه نماز جمعه در پی ناآرامی‌ها و ایجاد آشوب از سوی عوامل ضدانقلاب و دشمنان ملت ایران اسلامی و هتک حرمت به ارزش‌های دینی و انقلابی و در راستای انزجار از آشوبگران و دشمنان ملت اسلامی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی در شهرستان پارس آباد از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در حاشیه راهپیمایی نمازگزاران در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و خون بهای هزاران شهید است و ملت ایران به هیچ وجه از اسلام و ولایت و انقلاب دست بر نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود، ادامه داد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

مردم انقلابی شهرستان پارس آباد در این راهپیمایی بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه عهدی دوباره بسته و برای دفاع از خاک پاک این وطن اعلام آمادگی کردند.

مردم پارس‌آباد با در دست داشتن تصاویر رهبری و حاج قاسم سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تأیید کردند.

انتهای پیام/

منبع