سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه هفته جاری آسمان استان غالباً صاف خواهد بود. وی از احتمال رگبار باران در برخی نقاط استان اردبیل نیز خبر داد و افزود: طی […]

سیاوش محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه هفته جاری آسمان استان غالباً صاف خواهد بود.

وی از احتمال رگبار باران در برخی نقاط استان اردبیل نیز خبر داد و افزود: طی عصر امروز احتمال افزایش ابر و رگبار باران پراکنده وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به نفوذ سامانه پرفشار همراه با وزش باد شدید به استان گفت: در روز چهارشنبه با افزایش گرادیان فشاری سرعت وزش باد افزایش می‌یابد به طوری که در مناطق مرکزی استان سرعت وزش باد تند تا شدید پیش بینی می‌شود.

محمدی هوای استان را در اواخر هفته جاری ناپایدار توصیف کرد و افزود: با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار تا عصر شنبه هفته آینده ناپایداری‌هایی از جمله ابرناکی، وزش باد و رگبار باران را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه به کمینه و بیشینه دمای رخداد در ۲۴ ساعته گذشته در مناطق مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: گرم‌ترین منطقه در استان در شهرستان گرمی با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و خنک‌ترین منطقه در استان در شهرستان نیر و فرودگاه اردبیل با دمای ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسید.

انتهای پیام/

منبع