به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نادر رحیمی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از چند نانوایی‌های سطح شهر اردبیل، بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های ذیربط به صورت مداوم و روزانه بر چگونگی ارائه خدمات نانوایی‌ها برای رضایتمندی مردم، بازرسی و نظارت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نادر رحیمی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از چند نانوایی‌های سطح شهر اردبیل، بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه عرضه و پخت نان تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های ذیربط به صورت مداوم و روزانه بر چگونگی ارائه خدمات نانوایی‌ها برای رضایتمندی مردم، بازرسی و نظارت داشته باشند.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبازان استان اردبیل اظهار کرد: نانوایان تأمین‌کنندگان قوت غالب مردم هستند و باید همواره تلاش کنند تا نان با کیفیت تحویل مردم ولایتمدار استان بدهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کوه کمری ادارات کل استان اردبیل بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، توزیع آرد، ساعات پخت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و افزود: باید به صورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی‌ها در شهرستان از طرف دستگاه‌های ذیربط نظارت شود.

رحیمی در بخش دیگیر از سخنان خود خاطرنشان کرد: تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و لازم است همواره به این مسأله توجه شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل نیز در حاشیه این بازدید با تاکید بر دقت و توجه نانوایان در استفاده کارتخوان‌های سیستم هوشمند توزیع نان اضافه کرد: محدودیتی در توزیع آرد به نانوایان نداریم و در صورتی که نانوایان در استفاده از کارتخوان آموزش‌های لازم را دیده و دقت کافی در ساعات کاری و تراکنش‌ها را داشته باشند، شاهد کاهش سهمیه خود نخواهند بود.

علی نوبخت بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم نصب قیمت، کم‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر