حجت الاسلام حمید بهاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با معرفی مادران و پدران مؤمن، متعهد و اثرگذار در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی در ایام فاطمیه کمک کنند. وی تصریح کرد: تشکیل ستاد […]

حجت الاسلام حمید بهاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در خصوص برنامه‌های ایام فاطمیه اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با معرفی مادران و پدران مؤمن، متعهد و اثرگذار در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی در ایام فاطمیه کمک کنند.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد شهرستانی با حضور هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان، و کانون دختران حاج قاسم برای برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان گرمی انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی خاطرنشان کرد: فضا سازی و تبلیغات محیطی در گرمی و انگوت با همکاری شهرداری، دفتر ائمه جمعه و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های ایام فاطمیه در این شهرستان است.

حجت الاسلام بهاری بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دسته‌های عزاداری با همکاری مردم و هیأت‌های مذهبی و برگزاری «سوگواره شعر فاطمی» و اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی و ثبت در سامانه شمع از دیگر برنامه‌های فرهنگی در گرامی داشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: اجتماع بزرگ مادران و برگزاری مراسم عزاداری سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) در فاطمیه دوم با حضور هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف بانوان از برنامه‌های این ایام در شهرستان گرمی است.

وی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمن برای کم رنگ کردن نقش مادران در خانواده اظهار داشت: باید تلاش کنیم توطئه دشمنان برای از بین بردن نقش مادران و خانواده بی اثر شود که در این میان ایام فاطمیه بهترین فرصت برای «نشر خوبی‌ها» و استحکام بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی فاطمی است.

حجت الاسلام بهاری گفت: ایام فاطمیه امسال، «نشر خوبی‌ها» در جامعه با محوریت مادران و پدران از دیگر محورهای برنامه‌های ایام فاطمیه است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر