رامین نسیمی دوست در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مادر پرخطر و بدحالی که با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مراجعه کرده بود پس از مراقبت های ویژه بهبود یافته و با حال عمومی خوب مرخص شد. وی خاطرنشان کرد: این خانم […]

رامین نسیمی دوست در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مادر پرخطر و بدحالی که با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مراجعه کرده بود پس از مراقبت های ویژه بهبود یافته و با حال عمومی خوب مرخص شد.

وی خاطرنشان کرد: این خانم ۲۹ ساله با ۱۷ روز بعد از زایمان و ختم بارداری با شرایط بحرانی و تب و لرز و کاهش سطح هوشیاری از شهرستان سرعین به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل اعزام شده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: با توجه به شرایط بحرانی بیمار، بلافاصله در بخش ICU جنرال بیمارستان بستری و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

نسیمی دوست با قدردانی از پزشکان معالج و اعضای تیم درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل افزود: کلیه اقدامات ویژه درمانی انجام شده و با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی تیم درمان این بیمار از مرگ حتمی نجات یافته و امروز با تلاش همه جانبه پزشکان و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل با حال عمومی خوب مرخص شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر