به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به دستاورد جدید جوانان ایران اشاره و گفت: ماهواره خیام دارای قابلیت‌هایی از جمله ارتقا بهره وری در حوزه کشاورزی، مخاطرات زیست محیطی، پایش مرزها و … را دارد. وی به سخن رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به دستاورد جدید جوانان ایران اشاره و گفت: ماهواره خیام دارای قابلیت‌هایی از جمله ارتقا بهره وری در حوزه کشاورزی، مخاطرات زیست محیطی، پایش مرزها و … را دارد.

وی به سخن رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان ما توانایی‌های زیادی دارند که ارسال ماهواره‌های مختلف گوشه‌ای از تلاش‌های این عزیزان است.

امام جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه مقاومت همیشه پیروز بوده است بیان کرد: فلسطین با وجود تبلیغ عظیمی که دشمنان کرده بودند توانست در سه روز دشمن را سر جای خود نشانده و ضربه بزرگی به دشمن وارد کرد.

وی شهادت ۵ شهید تازه تفحص شده را تسلیت گفت و تصریح کرد: آرزوی هر ۵ شهید تازه تفحص شده شهادت بود که در سوریه به شهادت رسیدند و این عزیزان امنیت ما را تضمین کردند سزاوار نیست به این بزرگواران جسارت شود.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده شهادت شهید صارمی و روز را گرامی داشت و اظهار کرد: این روز را به تمام رسانه‌های کشور و رسانه‌های شهرستان نمین تبریک عرض می‌کنم.

وی از تلاش‌های مسئولان کشوری و استانی در حوزه کنترل و مدیریت کرونا تشکر کرد و افزود: در سایه تلاش همه ارگان‌ها امسال مراسم‌های ماه محرم به خوبی برگزار کردید.

خطیب جمعه نمین از عدم مدیریت سگ‌های ولگرد در سطح شهر گلایه کرد و گفت: سگ‌های ولگرد در سطح شهر زیاد شده اند از مسؤلین شهرستان می‌خواهیم در این خصوص تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

منبع