به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، به‌دنبال حمله پهپادی امروز ارتش کی‌یف به پایتخت روسیه، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت این کشور در کانال تلگرامی با انتشار پستی، اوکراین را به حملات تلافی‌جویانه سخت تهدید کرد. مدودف نوشت: دشمن ما در ضدحملاتش ناکام مانده است. این یعنی آنها به پیروزی‌های اطلاعاتی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، به‌دنبال حمله پهپادی امروز ارتش کی‌یف به پایتخت روسیه، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت این کشور در کانال تلگرامی با انتشار پستی، اوکراین را به حملات تلافی‌جویانه سخت تهدید کرد.

مدودف نوشت: دشمن ما در ضدحملاتش ناکام مانده است. این یعنی آنها به پیروزی‌های اطلاعاتی نیاز دارند و در نتیجه به گنده‌گویی و بی‌منطقی متوسل شدند. از این رو، حمله به اهداف غیرنظامی هم از دست نازی‌ها و مزدورهایی که استخدام می‌کنند، برمی‌آید.

وی افزود: خیلی از احمق‌های اوکراینی عمیقا بابت این(حملات اغراق‌آمیز و بی‌حاصل) خوشحالند. علاوه بر این، سطح تنش در جامعه اوکراین هم روبه افزایش است. بخشی از جامعه، به‌رغم وحشت، هنوز یادشان نرفته که چطور فکر کنند. بله، و مالکان غربی کی‌یف، بی‌طاقت شده‌اند؛ پس کجاست این پیروزی لعنتی‌تان؟!

رئیس جمهور سابق روسیه تاکید کرد: از این رو، حرامزاده‌های باندره‌آ(فعال سیاسی متحد نازیسیم آلمان) بیشتر و بیشتر اهداف غیرنظامی را برای حملات شیطانی‌شان انتخاب می‌کنند. همه باید خود را برای آن آماده کنند چون از آنها برمی‌آید. در نتیجه ما هم باید اهداف غیراستاندارد را برای حملات‌مان انتخاب کنیم نه فقط تاسیسات و انبارها، مراکز انرژی و تاسیسات نفتی؛ جاهای دیگری هم وجود دارد که هنوز نزده‌ایم؛ جاهایی که تاثیرش خیلی به چشم خواهد آمد.

مقامات شهر مسکو اعلام کردند که امروز ساعت ۴ بامداد دو پهپاد اوکراینی به پایتخت روسیه حمله کردند که ارتش با جنگ‌افزارهای الکترونیک، این پهپادها را مختل کردند و در نهایت با برخورد به ساختمان‌های غیرمسکونی ساقط شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر