به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال تهران در حالی برگزار می‌شود که تاکتیک این تیم تغییر محسوسی نسبت به گذشته نخواهد داشت. با این حال یحیی گل محمدی در نظر دارد فضای بیشتری را در اختیار مهدی ترابی قرار دهد تا این بازیکن با قدرت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی ۹۸ پایتخت مقابل استقلال تهران در حالی برگزار می‌شود که تاکتیک این تیم تغییر محسوسی نسبت به گذشته نخواهد داشت.

با این حال یحیی گل محمدی در نظر دارد فضای بیشتری را در اختیار مهدی ترابی قرار دهد تا این بازیکن با قدرت حمل توپ و سرعت بالای خود بتواند پاس‌های عمقی و رو به جلویی را به مهاجمان این تیم برساند.

ترابی که تا پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر ۹ پاس گل به هم تیمی‌هایش در پرسپولیس رسانده است بازی‌سازی تیمش را بیشتر از گذشته بر عهده خواهد گرفت تا شاید بتواند کلین شیت های استقلال را روی عدد ۱۶۵ نگه دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران فردا پنجشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که پس از مدت‌ها تماشاگران قرار است دربی ۹۸ پایتخت را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/

منبع