به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محسن منصوری شامگاه سه‌شنبه در جریان بازدید از چند طرح و پروژه زیربنایی و عمرانی مشگین‌شهر در سفر نیم روزی به این شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان ۱۱۹ تختخوابی ولیعصر مشگین‌شهر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم منطقه در حال اجرا است و دولت سیزدهم از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محسن منصوری شامگاه سه‌شنبه در جریان بازدید از چند طرح و پروژه زیربنایی و عمرانی مشگین‌شهر در سفر نیم روزی به این شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان ۱۱۹ تختخوابی ولیعصر مشگین‌شهر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم منطقه در حال اجرا است و دولت سیزدهم از این طرح توسعه‌ای به همراه خرید تجهیزات مدرن استقبال می‌کند.

وی تصریح کرد: قرار است از محل ماده ۵۶ برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان فاینانس بانکی اختصاص یابد تا در سال آینده بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در دولت سیزدهم به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با هدف ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم توجه شده و در سال آینده نیز بیمارستان‌های جدید به چرخه خدمات درمانی و بهداشتی افزوده می‌شود.

منصوری به افتتاح دستگاه ام. ار.آی بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر نیز اشاره کرد و افزود: برای ساختمان و خرید این دستگاه ۵۶ میلیارد تومان هزینه شده تا اهالی این شهرستان از دستگاه ام. ار.آی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این خدمات در کمترین زمان اما با کیفیت مناسب آماده و مهیا برای بهره‌برداری اهالی این منطقه شده است.

منصوری به مشکل قطعی آب به ویژه در فصول گرم سال در مشگین‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان این شهرستان نسبت به ترمیم و احیای سد اینچه‌لو اقدام کردند که ما منابع مورد نیاز را برای این پروژه تأمین می‌کنیم تا در ماه‌های آینده شاهد احیا و ترمیم سد اینچه‌لو برای تأمین پایدار آب شرب مشگین‌شهر باشیم.

وی همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه و خط انتقال آب از سد سبلان برای بیش از ۱۱۰ روستا اشاره کرد و گفت: این پروژه عظیم که مورد توجه دولت بوده با همکاری آب و فاضلاب استان در حال اجرا است که قرار شد از محل منابع سفر اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

منصوری اضافه کرد: با تکمیل این تصفیه‌خانه و پایاب سد سبلان، آبرسانی به چهار شهر و ۱۱۰ روستا نیز انجام می‌شود که مقرر شد بخشی از منابع این پروژه که چهار هزار میلیارد تومان است، در سفر دوم رییس جمهور تأمین شود.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: ما بدون در نظر گرفتن نگاه سلیقه‌ای و یا سیاسی قصد داریم این پروژه‌ها را به سرعت تکمیل و راه‌اندازی کنیم تا مردم از ثمرات آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، معاون اجرایی رییس جمهور در سفر نیم روزه به مشگین‌شهر که عصر امروز انجام شد، از چندین پروژه بازدید و در جریان آخرین روند آنها قرار گرفت و قول تأمین اعتبار بسیاری از این طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی را دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر