سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و با تصویب ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت در تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح اعمال می‌شد که با دستورالعمل ابلاغی از اول آذرماه این محدودیت‌ها برداشته شده است. وی تصریح کرد: به تناسب […]

سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و با تصویب ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت در تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح اعمال می‌شد که با دستورالعمل ابلاغی از اول آذرماه این محدودیت‌ها برداشته شده است.

وی تصریح کرد: به تناسب اقدام کشوری ما نیز در استان اردبیل دیگر برای صاحبان خودرویی که شبانه در شهرهای استان تردد می‌کنند، جریمه‌ای اعمال نمی‌کنیم و هموطنان بدون نگرانی می‌توانند تردد شبانه خود را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: همچنان خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی با اعمال جریمه روبه‌رو می‌شود که در این زمینه هموطنان باید دقت لازم را داشته باشند.

فتاحی افزود: اعمال جریمه در شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی برای صاحبان خودروهای غیربومی پابرجاست و در این زمینه باید مراقبت‌های لازم انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با رنگ قرمز با اعمال جریمه یک میلیون تومانی و شهرهای نارنجی با اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبه‌رو می‌شود که در این زمینه همچنان اعمال قانون را برای متخلفان شاهد هستیم.

فتاحی اضافه کرد: افرادی که نیاز به انجام مسافرت ضروری و واجب دارند، می‌توانند با اخذ مجوز از فرمانداری‌ها تردد خود را در این شهرها انجام دهند که با مراجعه به اجراییات جرایم آنها بخشوده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: البته در عبور از شهرهای با رنگ قرمز و نارنجی در کمربندی و محدوده شهر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند و رانندگانی که به داخل شهرها وارد شوند با اعمال جریمه روبه‌رو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع