بهروز رزمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در روزهای اخیر و به دنبال قطعی مکرر برق ما شاهد عدم سرویس‌دهی مناسب دکل‌های ارتباطی در سطح استان و قطعی‌های مکرر اینترنت برای شهروندان بودیم که مشکلات و دغدغه‌هایی را برای هموطنان به وجود آورده است. وی تصریح کرد: با حل مشکل قطعی […]

بهروز رزمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در روزهای اخیر و به دنبال قطعی مکرر برق ما شاهد عدم سرویس‌دهی مناسب دکل‌های ارتباطی در سطح استان و قطعی‌های مکرر اینترنت برای شهروندان بودیم که مشکلات و دغدغه‌هایی را برای هموطنان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: با حل مشکل قطعی برق و پایداری شبکه نیرورسانی امیدواریم گرفتاری به وجود آمده در قطعی مکرر اینترنت و سایت‌های بی. تی. اس برطرف شده و شرایط مساعدی را برای خدمات‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل به گله‌مندی عده‌ای از هموطنان در ارتباط با قطعی‌های مکرر اینترنت و اختلال در کسب و کار آنها گفت: ما نیز به اهمیت برقراری ارتباطات و فناوری‌های جدید آگاه هستیم و با پیگیری‌هایی که از طریق شرکت برق انجام می‌دهیم، امیدواریم شرایط مناسبی را در پایداری نیرورسانی به این دکل‌ها شاهد باشیم.

رزمی ذخیره نیروی مورد استفاده این دکل‌ها و سایت‌های بی. تی. اس را با باتری‌های شارژی و پشتیبان تا هشت ساعت اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه قطعی‌های برق در روزهای گذشته مکرر و هر دو ساعت به دو ساعت اتفاق افتاده، امکان شارژ باتری سیستم بی. تی. اس وجود نداشته و از همین رو ما قطعی ارتباطات و دسترسی به اینترنت را در سطح استان شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همین موضوع سبب شده تا برخی از هموطنان که از اینترنت ثابت خانگی استفاده می‌کردند، با قطع برق به اینترنت تلفن همراه روی آورند که این موضوع به اختلال شبکه اینترنت تلفن همراه منجر شده و گرفتاری‌ها را چندین برابر کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اضافه کرد: حجم ترافیک تلفن همراه بالا رفته و همین موضوع به کاهش سرعت اینترنت در طول روز منجر شده که ضروری است با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه و با حل مشکل خاموشی‌های برق بتوان به پایداری شبکه‌ها و سایت‌های بی. تی. اس دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع