رضا قاسمیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این میزان مشارکت لحظه به لحظه در حال افزایش است و خبرهای خوشی از مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات به گوش می‌رسد و باید تا آخرین لحظه رأی‌گیری منتظر مانده و میزان مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی […]

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این میزان مشارکت لحظه به لحظه در حال افزایش است و خبرهای خوشی از مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات به گوش می‌رسد و باید تا آخرین لحظه رأی‌گیری منتظر مانده و میزان مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی به نظاره نشست.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم استان اردبیل جز پنج استان برتر کشور در میزان مشارکت در انتخابات باشد تا بار دیگر وفاداری مردم ولایتمدار اردبیل به نظام و ارزش‌های آن به نمایش گذاشته شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل ضرورت برقراری امنیت و آرامش را در برگزاری انتخاباتی با عظمت یادآور شد و گفت: ۱۶۸ نامزد انتخاباتی در صحنه رقابت‌ها حضور دارند که از بین آنها هفت منتخب مردم استان راهی بهارستان شده و از بین سه کاندیدای مجلس خبرگان نیز ۲ نفر راهی این مجلس با عظمت خواهند شد.

قاسمیان با بیان اینکه مسئولان و عوامل اجرایی تلاش می‌کنند تا عرصه شایسته‌ای را برای انتخاب مردم فراهم کنند، افزود: یک‌هزار و ۳۸۳ صندوق رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تدارک دیده شده که ۶۱۳ شعبه شهری و ۷۷۰ شعب اخذ رأی روستایی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۸ شعبه ویژه جانبازان، معلولان و توان‌خواهان در شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده تا امکان حضور راحت و تسهیل‌گر آنها در صحنه انتخابات فراهم آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل زمان رأی دادن را از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر اعلام کرد و ادامه داد: نیازی به عکس‌دار بودن شناسنامه نیست و همه آحاد جامعه با در دست داشتن پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه می‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

قاسمیان اضافه کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد شعبات آرا فعال بوده و تنها در یک درصد شعب ما با قطعی اینترنت روبه‌رو هستیم که تلاشمان بر این است تا این مشکل را به سرعت برطرف کنیم.

وی بیان کرد: تمامی متولدین ۱۱ اسفند سال ۸۴ و قبل از آن می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به نامزدهای انتخاباتی ارائه داده و در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند.

قاسمیان در ادامه سخنان خود یادآور شد: اطلاعیه‌های ارسالی از سوی وزارت کشور به سرعت منعکس می‌شود تا مردم در جریان آخرین وضعیت انتخابات و روند آن قرار گیرند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل از هم استانی‌ها خواست تا در همان ساعات اولیه با مراجعه به شعب رأی‌گیری حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکرده و سعی کنند در سریع‌ترین زمان آرای خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر