صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم نه تنها تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت نظام خواهد بود بلکه پشتوانه عظیم برای تشکیل یک مجلس قوی خواهد بود تا زمینه حل مشکلات جامعه نیز فراهم شود. وی تصریح کرد: هر چند دشمن ماه‌ها است که […]

صدیف بدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم نه تنها تضمین کننده جمهوریت و اسلامیت نظام خواهد بود بلکه پشتوانه عظیم برای تشکیل یک مجلس قوی خواهد بود تا زمینه حل مشکلات جامعه نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: هر چند دشمن ماه‌ها است که بر طبل عدم مشارکت مردم در صحنه انتخابات می‌کوبد اما این تلاش‌ها بیهوده است چرا که مردم ایران هیچ وقت نظام و ارزش‌های آن را تنها نگذاشته بلکه همواره سعی کردند در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضوری مؤثر داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم قدرت نرم نظام در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها خواهد بود، گفت: ما یقین داریم که آوردگاه انتخابات مجلس میدان با عظمت برای نظام جمهوری اسلامی ایران و شکوه ملت این کشور خواهد بود.

بدری افزود: امیدواریم مردم ما با مشارکت حداکثری خود تیری بر قلب دشمن زده و با رأی خود به مسئولان و نمایندگان اعتمادی مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی شایسته و بهتر بدهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر برگه آرای مردم در حقیقت سند مقبولیت و مشروعیت نظام در ۴۵ سالگی تشکیل این حاکمیت الهی است و در مسیر تعالی مجلس به عنوان قوه مقننه و قانونگذاری کشور می‌تواند راهبردی اساسی در تصمیم‌گیری‌ها به نفع مردم باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر