رضا قاسمیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: امروز با حضور گرم و گسترده مردم شاهد برگزاری جشن سیاسی دیگر در خطه سبلان بودیم و تا این لحظه شاهد مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره‌های قبل آمار بالاتری را نشان می‌دهد. وی با بیان اینکه ۲ ساعت […]

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: امروز با حضور گرم و گسترده مردم شاهد برگزاری جشن سیاسی دیگر در خطه سبلان بودیم و تا این لحظه شاهد مشارکت مردم در انتخابات نسبت به دوره‌های قبل آمار بالاتری را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۲ ساعت زمان اخذ رأی تمدید شده و تا ساعت ۲۰ امشب اهالی استان می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رأی آرای خود را به کاندیداهای مورد نظر ارائه کنند، تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبودی در تعرفه وجود ندارد و به اندازه کافی تعرفه انتخاباتی در شعب اخذ رأی موجود است و انتظار می‌رود اهالی استان در سریع‌ترین زمان در شعب اخذ رأی حاضر شده و با در دست داشتن پنج کارت هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت، گواهینامه راهنمایی رانندگی رأی خود را به صندوق‌ها بریزند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: وزارت کشور اطلاعیه‌های جدیدی را منتشر کرده که در آن از مردم خواسته شده با حضور در شعب اخذ رأی آرای خود را به صندوق‌ها ریخته و این کار را به آخر وقت موکول نکنند.

قاسمیان اهمیت حضور خانوادگی در جشن سیاسی را یادآور شد و افزود: خانواده‌ها با آوردن فرزندان خود در حقیقت به آنها آموزش سیاسی می‌دهند تا در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو نیز بتوانند در این صحنه حساس و خطیر حاضر باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تصویربرداری رأی‌دهندگان با رعایت مواد قانونی بلامانع است به شرط آنکه موازین و مقررات در این زمینه رعایت شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: مشارکت بالای مردم استان اردبیل نشان از بصیرت سیاسی آنها است و در حقیقت پای تمدنی قوی این استان و اهالی آن را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر