کلیم‌الله وثوقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تونل آزادگان در محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر و تونل حیران در محور اردبیل به آستارا به دلیل عملیات راهداری نگهداری، اصلاح روشنایی و شستشوی علائم و همچنین بهسازی کانال‌ها از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با ممنوعیت تردد روبه‌رو است. وی تصریح […]

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: تونل آزادگان در محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر و تونل حیران در محور اردبیل به آستارا به دلیل عملیات راهداری نگهداری، اصلاح روشنایی و شستشوی علائم و همچنین بهسازی کانال‌ها از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر با ممنوعیت تردد روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: از امروز تا ۲۲ خردادماه این محدودیت تردد و عبور و مرور در این تونل‌ها انجام می‌شود که از رانندگان انتظار می‌رود در این ساعات به جای عبور از این تونل‌ها، از مسیرهای کنارگذر تونل تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۱۹ و ۲۰ خرداد به دلیل حجم بالای تردد در این محورها، محدودیت عبور و مرور برداشته خواهد شد و از روز شنبه تا ۲۲ خردادماه این محدودیت‌ها دوباره برقرار خواهد شد.

وثوقی افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند تا در این مدت اصلاح روشنایی، بهسازی کانال‌ها، شستشوی علائم در داخل تونل و برخی دیگر از تعمیرات، تجهیز و آماده‌سازی را در این تونل‌ها انجام دهند که همه ساله شاهد این عملیات راهداری هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سایر ۱۲ تونل محور اردبیل – سرچم نیز این بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی انجام می‌شود که همکاران ما سعی می‌کنند در طول روز به رغم تردد از این تونل‌ها فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وثوقی اضافه کرد: هموطنان در صورت عبور از این تونل‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت ترددی در کنار صدور اطلاعیه‌ها از طریق رسانه‌ها می‌توانند از شماره ۱۴۱ نیز به عنوان تلفن گویای مرکز مدیریت راه‌ها اطلاعات لازم را کسب کرده و در جریان عبور و مرور از این مسیرها قرار گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: همکاران ما برای هدایت ترافیک اقدام به نصب بنر و علائم هشداردهنده در این مسیر کردند و با همکاری پلیس راه محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ۲۲ خرداد در این تونل‌ها نیز اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع