عبدالله بحرالعلومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این مستند به شکل رایگان و برای عموم مردم در سینما انقلاب اردبیل پخش می‌شود که از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه هموطنان و همشهریان می‌توانند با حضور در سینما انقلاب از این مستند دیدن کنند. وی تصریح کرد: مستند قاسم به تهیه‌کنندگی مرتضی […]

عبدالله بحرالعلومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این مستند به شکل رایگان و برای عموم مردم در سینما انقلاب اردبیل پخش می‌شود که از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه هموطنان و همشهریان می‌توانند با حضور در سینما انقلاب از این مستند دیدن کنند.

وی تصریح کرد: مستند قاسم به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی مهدی فارسی همزمان با سراسر کشور در سینما انقلاب اردبیل نیز اکران می‌شود که امیدواریم با استقبال خوب هموطنان شاهد نمایش این مستند در اردبیل باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یاد و خاطره سردار رشید اسلام سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: ما امروز همه داشته‌های خود را مدیون شهدا به ویژه مدافعان حرم هستیم که جانانه با سردمداری سردار حاج قاسم سلیمانی توانستند امنیت و آرامش را برای این کشور به ارمغان آورند.

بحرالعلومی افزود: زندگی سراسر معنوی و ایثارگرانه این شهید والامقام جای بسی تأمل و تعمق دارد که امیدواریم با دیدن مستند قاسم بیش از گذشته از زوایای زندگی این رشید مرد دلاور جبهه‌های حق علیه باطل مطلع و آگاه شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی در استان با محوریت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می‌شود که برپایی هنرواره‌های رشته‌های مختلف از جمله این برنامه‌هاست که انتظار می‌رود جامعه فرهنگ و هنر دین خود را نسبت به این رشید مرد جبهه‌های دفاع از حقانیت اسلام به خوبی نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع