به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بهنام کمالی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه تیراندازی با کمان با همکاری هیأت تیروکمان استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری نمین به مناسبت دهه کرامت و همچنین هشتمین دوره جشنواره گل‌های بابونه در سایت گردشگری شهرداری نمین واقع در فندقلو برگزار شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، بهنام کمالی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه تیراندازی با کمان با همکاری هیأت تیروکمان استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری نمین به مناسبت دهه کرامت و همچنین هشتمین دوره جشنواره گل‌های بابونه در سایت گردشگری شهرداری نمین واقع در فندقلو برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار مسابقه کامپوند در استان اردبیل در رشته تیراندازی با کمان برگزار شد، افزود: این مسابقات در دو رشته ریکِرو و کامپوند برگزار و در رشته ریکِرو حمید افخمی، مبینا نظری و ناهیده همزه ارباب به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در رشته کامپوند عباس تیزکار مقام اول، تارا سیف مقام دوم و حامد رفیع زاده مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس هیأت تیر و کمان استان اردبیل با بیان اینکه مسابقه با حضور تماشاگران و استقبال علاقمندان در سایت گردشگری شهرداری گلشهر نمین انجام شد، ادامه داد: از سایر برنامه‌های اینچنینی در اقصی نقاط استان حتماً استقبال می‌کنیم.

کمالی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان نمین در برگزاری جشنواره سه روزه گل‌های بابونه در فندقلو، افزود: هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل این مسابقه را در دل طبیعت برای گردشگران و طبیعت دوستان و با هدف همگانی کردن رشته المپیکی و مفرّح تیروکمان برگزار کرد،

انتهای پیام/

منبع