علی تقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ورزشکاران خانه های ورزش روستایی طبق دستورالعمل ارسالی فدراسیون در رشته های دارت، شطرنج، تنیس روی میز، دوی صحرایی بانوان ماده۸۰۰ متر و آقایان ۱۵۰۰متر به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد. وی هدف […]

علی تقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ورزشکاران خانه های ورزش روستایی طبق دستورالعمل ارسالی فدراسیون در رشته های دارت، شطرنج، تنیس روی میز، دوی صحرایی بانوان ماده۸۰۰ متر و آقایان ۱۵۰۰متر به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی، بهره وری بیشتر خانه های ورزش روستایی، رعایت اصول برابر جنسیتی در توزیع خدمات و امکانات در روستاها، جلب مشارکت ، تشویق و ترغیب جامعه روستایی و عشایری، غنی سازی اوقات فراغت جامعه روستایی و تلاش در جهت افزایش شادابی و نشاط اجتماعی عنوان کرد.

رییس هیات روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی اردبیل افزود: “جام یاریگران زندگی” مرحله استانی انتخاب تیم استان اردبیل در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، دو ۱۵۰۰مترآقایان و دو ۸۰۰ متر بانوان با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان های استان اردبیل در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۹۶ نفر منتخبین شهرستانها برگزار خواهد شد.

تقی زاده تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان ۸ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی برای انتخابی ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری است، اضافه کرد: مرحله استانی مسابقات روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در مجموعه ورزشی تختی برگزار می شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر