امام جمعه نیر گفت: مسئولین در برابر مطالبات مردم آستانه تحمل خود را بالا برده و خویشتن داری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیر اظهار کرد: مسئولین باید در برابر مطالبات مردم آستانه تحمل خود را بالا برده و خویشتن دار باشند.

وی با اشاره به روحیه جهادی در مدیران خاطرنشان کرد: کسی که حقوق بگیر نظام اسلامی است باید برای رفع مشکلات مردم به سوی مشکلات برود نه اینکه در پشت میز بنشیند تا اینکه مشکلات به سمت او بیاید.

امام جمعه نیر به بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در جمع دولت دوازدهم فرصت خدمت به مردم را نعمت خداوند برای اهداف انقلاب عنوان فرمودند.

حجت الاسلام نعمتی هشت سال گذشته را تجربه درس آموز و عبرت انگیز برای دولت آینده دانست و گفت: وضعیت بحرانی و مشقت بار امروز کشور نتیجه اعتماد به غرب است.

وی به مذاکرات اخیر وین اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها گستاخانه به دنبال گنجاندن نظرات تحمیلی خود با مواضع مکر و فریب مثل گذشته هستند تا در دخالت‌های بعدی درباره اصل برجام و مسائل موشکی و منطقه‌ای اعمال فشار کنند.

امام جمعه نیر افزود: مذاکرات اخیر وین تجربه بسیار مهم از مواضع کاملاً عناد آمیز، ناجوانمردانه و خباثت آلود آمریکایی را نشان داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر خاطرنشان کرد: در این دولت مشخص شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد در تاریخ ثبت خواهد شد برای آیندگان و مذاکرات بی نتیجه هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بسیار مهمی برای ایران اسلامی به دست آورد و آن بی اعتمادی به غرب است هر جا اعتماد کردیم ضربه زدند و هر جا اعتماد نکردیم موفق شدیم و نتوانستند ضربه بزنند.

توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت آینده اولویت معیشتی و اقتصادی است

امام جمعه نیر با بیان اینکه دولت سیزدهم با رونق تولید و توجه به تولید ملی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارد افزود: دولت آینده با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت و با تحقق اقتصاد مقاومتی از سرمایه عظیم جوانان نخبه متعهد و متخصص در جهت رفع مشکلات بیکاری و گرانی و رکود اقتصادی بهره ببرد.

حجت الاسلام نعمتی خطاب به دولت آینده تصریح کرد: در مسائل اقتصادی بن بست وجود ندارد و باید دولت از ظرفیت بازار همسایگان خارجی برای رونق تولید استفاده کند.

لزوم راه اندازی معاونت اقتصادی وزارت خارجه در دولت آینده

امام جمعه نیر اظهار کرد: دولت آینده بهتر است معاونت اقتصادی وزارت خارجه را با جدیت و روحیه جهادی راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه ساخت ایران با فرم جهادی میسر است تصریح کرد: عبور از تنگناها با روحیه انقلابی امکان پذیر است و مسئولان باید به سمت مشکلات بروند منتظر نمانند که مشکلات به سمت آنها بیاید.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه چه اصلاحات و چه اصول گرا همه در یک کشتی هستیم مردم عملکردها را قضاوت می‌کنند، اظهار کرد: دولت جدید در عزل و نصب‌ها حتماً شایسته سالاری، تعهد و تخصص، ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی با اصل خدمتگذاری به مردم را در نظر بگیرند.

وی در توصیه به رئیس جمهوری منتخب گفت: رئیس جمهوری در عزل و نصب‌ها عجله نکند، و به مطالبه مردم که کار با روحیه جهادی و انقلابی و جوانگرایی است توجه کند.

امام جمعه نیر خاطرنشان کرد: در عزل و نصب‌ها احزاب و گروه‌ها اگر دخیل هم بودند باید شایسته سالاری در نظر گرفته شوند و همین توصیه را به شورای منتخب شهرهای نیر و کورائیم را دارم.

خطیب جمعه شهرستان نیر در ادامه گفت: شورای منتخب با مطالعه شهر و نحوه اداره شهر نحوه بودجه بندی و پرداخت بیمه پرسنل و حقوق پرسنل دخل و خرج‌ها آشنا شوند و بعد اقدام به انتخاب شهردار کنند.

حجت الاسلام نعمتی تصریح کرد: رویه بسیار اشتباهی است که اعضای منتخب شورای شهر جدید به آئین شهرداری هنوز وارد نشده اقدام به انتخاب شهردار می‌کنند که انتظار دارم به صورت دقیق به این موضوع پرداخته شود.

انتهای پیام/