به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود اظهار کرد: مردم غزه در میدان و صف مقاومت قرار دارند و صبورانه پای کار مقاومت ایستاده اند و آنها ذره‌ای از کار خود پشیمان نیستند. وی با اشاره به اینکه امروز در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود اظهار کرد: مردم غزه در میدان و صف مقاومت قرار دارند و صبورانه پای کار مقاومت ایستاده اند و آنها ذره‌ای از کار خود پشیمان نیستند.

وی با اشاره به اینکه امروز در هر خانه‌ای یک عضو نیروی حماس وجود دارد و مانند بسیجیان ما همه مردم بالاتفاق قیام و جهاد و مبارزه را تنها راه نجات می‌دانند، خاطرنشان کرد: بعد از طوفان الاقصی ۱۰۰ هزار نفر نیروی آماده به رزم غیر از جهاد اسلمی و نیروهای القسام وارد میدان کار شده اند و تا پیروزی شیرین طوفان الاقصی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه مشگین‌شرقی نقش بزرگ ایران در توانمندسازی گروه‌های غزه و فلسطین را یادآور شد و بیان کرد: امروز همه جهان باید به پا خیزد تا در کنار غزه ایستاده و رژیم غاصب اسرائیل را به درک واصل کنند.

حجت‌الاسلام صفری با بیان اینکه امروز بیش از ۴ هزار نقطه مهم و استراتژیک اسرائیل در تیررس نیروهای غزه قرار دارد، گفت: با تخلیه ۲۲ شهرک اسرائیل رعب و وحشت به جان این رژیم غاصب افتاده و ۳۰ فرمانده ارشد آنان با پرونده‌ها و اطلاعات مهم به اسارت درآمده اند.

امام جمعه مشگین‌شرقی با بیان اینکه این راه عزتمندانه ادامه داشته و ملت غزه ذره‌ای روحیه استقامت و مقاومت خود را از دست نداده اند، تصریح کرد: مردم غزه تمام ملت‌های آزادیخواه جهان را در کنار خود می‌بینند و این عملیات بزرگ سبب شد تا دنیا بیدار شده و به حقانیت اسرائیل رأی دهند.

حجت‌الاسلام صفری بیان کرد: با اینکه مردم غزه بسیاری از خیلی از عزیزانشان را مظلومانه از دست داده اند و در این ۷۵ سال بیش از ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر شهید تقدیم آرمان‌های خود کرده اند اما طوفان الاقصی کاری بزرگ در حق مردم این منطقه بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز ۸ آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده را یادآور شد و بیان کرد: ما الگوهای بزرگی برای معرفی به دنیا داریم که شهید محمدحسین فهمیده، بهنام محمدی و علی لندی شمار اندکی از این قهرمانان هستند.

امام جمعه مشگین شرقی با تبریک این روز به دانش آموزان و بسیجیان تصریح کرد: مسئولان باید برای هدایت فکری و رفتاری دانش آموزان چاره اندیشی کنند چرا که هنوز از خسارات و فاجعه کرونا رها نشده‌ایم.

حجت‌الاسلام صفری وظیفه خطیر معلمان در برابر دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان باید بیشتر به مدارس سر زده و پای گفتگوی دانش آموزان بنشینند تا مشکلات آنها را احصاء و بررسی کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر