به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: حضورمردم در صحنه انتخابات معجزه آفرینی می کند و ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که باشیم مردم را برای حضور در این حماسه بزرگ سیاسی و اجتماعی دعوت کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: حضورمردم در صحنه انتخابات معجزه آفرینی می کند و ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که باشیم مردم را برای حضور در این حماسه بزرگ سیاسی و اجتماعی دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور هوشیارانه وآگاهانه مردم در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این حضور قوی مایوس کننده دشمنان و عامل اصلی انزوای غرب در برابر ایران است.

امام جمعه مشگین شهر با تاکید بر اینکه در ۴۴ سال گذشته استکبار در برابر اراده ملت ایران نتوانسته اقدامی انجام دهد، گفت: مردم بدنه اصلی جامعه و ذخیره رویارویی با دشمن مردم هستند.

باوقار تصریح کرد: اصلی ترین نکته در روند سیاست های جمهوری اسلامی مردم هستند و گرچه راهبرد جبهه استکبار بعد از انقلاب جدا کردن مردم از جمهوری اسلامی بود اما به رغم همه این تلاش ها غرب هیچ کاری از پیش نبرده است.

وی اضافه کرد: در برابر این همه توطئه که غرب برای از پا درآوردن ایران به کار بسته است مردم با حضور در صحنه های مختلف آنها را دلسرد کرده اند و همین حضور در انتخابات نیز شگردهای شوم دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

باوقار برجسته ترین وبارزترین مشخصه ایمان در یک انسان مومن را تولی وتبری دانست و ادامه داد: تولی و تبری یعنی با دوستان خدا دوست باشیم و با دشمنان خدا دشمن باشیم.

خطیب جمعه مشگین شهر افزود: حملات وحشیانه اسرائیل به مردم غزه و فلسطین که با همراهی آمریکا در حال انجام است یک شکست غیرقابل جبران برای اسرائیل محسوب می شود که نمی توانند از باتلاق خارج شوند و نزدیک ۱۰۰ روز است که همچنان در یک دور باطل حتی قدرت خروج از منطقه را نیز ندارند.

باوقار فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفت و بیان کرد: یکی از ماه‌های پر فضیلت در بین مردم ماه رجب است که عبادت و خشوع در این ماه رضایت الهی را به همراه دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر