حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران است که در سخت‌ترین روزهای انقلاب از اصول و مبانی خود دفاع کرده و اجازه ندادند تا نظام غرب و […]

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران است که در سخت‌ترین روزهای انقلاب از اصول و مبانی خود دفاع کرده و اجازه ندادند تا نظام غرب و شرق بر حریم و حرمت این کشور خدشه‌ای وارد کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران آبدیده‌تر از آن هستند که با گذشت ۴۴ سال از فراز و نشیب انقلاب امروز گرفتار بازیچه‌های نظام غرب و شرق شده و یا در سنگر جنگ روانی و شناختی مغلوب آنها شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این ملت امتحان خود را در همه عرصه‌ها پس داده و قطعاً در گذر از این مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی و هجمه‌های رسانه‌ای غرب نیز سربلند بیرون می‌آید تا دشمن نتواند نیات پلید خود را عملیاتی کند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: نسل نوجوان و جوان ما باید از این نمایشگاه و مجموعه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استقبال کرده و از آن بازدید کنند تا با درک واقع‌بینانه آرمان و اهداف شهدا را مورد توجه و تمرکز قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز با بی‌حیایی تمام سعی دارد تا این گنجینه‌های عظیم معرفتی را از ملت ما به ویژه جوانان و نوجوانان ما بگیرد و با بی‌هویت کردن این نسل آنها را در مسیر خودکامگی غرق کند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: همه مسئولان و دلسوزان این انقلاب در سنگرهای مختلف وظیفه تبیین و روشنگری و انتقال پیام هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارند تا نسل جوان و نوجوان در دام حیله‌ها و فتنه‌های دشمن نیفتاده بلکه وفادار و نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه تمام تلاش و همت خود را شبانه‌روزی به کار گرفته تا مسیر را هموار و کمبودها و نارسایی‌ها را به حداقل رسانده و زمینه رفاه و آسایش مردم به همراه حفظ مرام و دینداری آنها را مهیا کند که قطعاً با دعای خیر مردم و خانواده‌های شهدا در این مسیر موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر