به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای اردبیل که ظهر سه شنبه در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، از زحمات «علی ملااحمدی» مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل قدردانی و «سید محسن لطیفی» از نیروهای بومی استان اردبیل به عنوان مدیرکل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای اردبیل که ظهر سه شنبه در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، از زحمات «علی ملااحمدی» مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل قدردانی و «سید محسن لطیفی» از نیروهای بومی استان اردبیل به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

در این مراسم مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل با تبریک آغاز سی و پنجمین سالگرد زعامت مقام معظم رهبری اظهار کرد: شأن، جایگاه و عظمت مقام معظم رهبری به عنوان حکیمی فرزانه و شخصیتی وارسته بیشتر از کشورمان در خارج و بین امت‌های اسلامی شناخته شده است.

سید محسن لطیفی تصریح کرد: ما باید قدر این نعمت عظما را بدانیم و در پاسداشت و تکریم جایگاه ولایت سعی و تلاشی وافر داشته باشیم.

وی اهمیت رسالت رسانه ملی را در شرایط کنونی و جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: در این دانشگاه عمومی باید به نحوی عمل کنیم تا همه مردم خواسته‌ها و مطالبات خود را در رسانه ملی به عینه مشاهده کنند.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مسئولیت در این استان از ظرفیت اصحاب قلم، اندیشه، فرهنگ و هنر بیشتر استفاده کرده و انتظار می‌رود این فعالان صدا و سیما را خانه اصلی خود بدانند.

لطیفی بهره گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی و نخبه را در همه عرصه‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا بر اساس سند تحول نظام ملی و در مسیر اعتلای کشور از ظرفیت تمام نیروهای انسانی به شکل مناسب استفاده کنیم.

وی تاکید اخیر مقام معظم رهبری را بر امیدآفرینی در جامعه یادآور شد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری ۴۵ بار کلمه امید را در سخنرانی اخیر در حرم مطهر امام به کار گرفتند که نشان از اهمیت این موضوع است و باید در بحث امیدآفرینی به شکل پیشرو عمل کنیم.

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارهای خوبی در ۴۴ سال گذشته در نظام اسلامی انجام شده و باید در برجسته کردن این کارهای خوب تلاشی مؤثر با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها انجام شود و در کنار آن نقاط ضعف نیز برطرف خواهد شد.

وی از تولید ۲ فیلم و سریال ارزشمند با محوریت استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: از رئیس سازمان صدا و سیما قول گرفتیم تا در وهله اول تولید سریال «شاه اسماعیل» را به رغم هزینه‌های سنگین و زمانبر بودن در استان شروع کنیم تا این پروژه در سال‌های آینده به نتیجه برسد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: در کنار سریال «شاه اسماعیل»، فیلم سینمایی «مقدس اردبیلی» را نیز تولید و آماده پخش خواهیم کرد که در این زمینه از ظرفیت همکاران علاقه مند و خوش ذوق استانی نیز بیشترین بهره را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر