به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی، توجه بیش از پیش مدیر کل جدید به بحث سرمایه گذاری خارجی، بهبود فضای کسب و کار در استان، پیگیری امور مولد سازی دارایی‌های دولت و تعیین تکلیف اموال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی، توجه بیش از پیش مدیر کل جدید به بحث سرمایه گذاری خارجی، بهبود فضای کسب و کار در استان، پیگیری امور مولد سازی دارایی‌های دولت و تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان، استفاده مؤثر از اموال دولتی در چارچوب‌های قانونی اشاره و اظهار کرد: همه ما باید نسبت به بهره گیری از قابلیت‌های سرمایه گذاری و نیز افزایش ظرفیت‌های واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام دهیم و با برداشتن موانع پیش روی سرمایه گذاران و پشتیبانی از طرح‌های موفق، منویات مقام معظم رهبری را نیز تحقق بخشیم.

علی عسگری نسبت به اعمال نظارت بر عملکرد ذی‌حسابان و مدیران مالی، راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تأمین مالی خارجی، پیگیری وصول گزارش‌ها و درآمدهای استان و نیز همکاری با ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان تاکید کرد.

در ادامه دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز ضمن تقدیر از زحمات طاهر پورعلی، سرپرست قبلی این اداره کل برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: همکاری و تعامل مثال زدنی بین استانداری و مجموعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برقرار است و در این راستا تلاش‌های خوبی در جهت بهبود فضای کسب و کار و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان صورت گرفته است که بر این اساس برای توسعه همه جانبه استان تلاش خواهیم کرد.

سرپرست سابق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هم در سخنانی، کسب عناوین مختلف در جشنواره‌ها و نیز رتبه بندی معاونت‌های این اداره کل در سطح کشور را از عملکردهای دوران مدیریتی خود عنوان کرد و از کارکنان این اداره کل خواست تا در جهت نیل به اهداف و سیاست‌های کلی وزارت امور اقتصادی و دارایی با مدیر کل جدید همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز از حسن توجه مقام عالی وزارت و استاندار اردبیل، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و بویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تقدیر نموده و از برنامه‌های مدون برای پیشبرد اهداف سازمانی و نیز توجه بیش از پیش به مرکز خدمات سرمایه گذاری برای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان خبر داد.

نژاد محمد افزود: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری جلسات منظم با ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان، بحث مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کنیم تا منابع حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه‌ها، صرف طرح‌های عمرانی بزرگ استان و در نهایت سبب توسعه همه جانبه استان شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات طاهر پورعلی در مدت تصدی مسئولیت سرپرستی اداره کل، با قرائت متن حکم وزیر، یعثوب نژاد محمّد به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل معرفی شد.

 مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل معرفی شد

متن حکم انتصاب مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بدین شرح است:

جناب آقای یعثوب نژاد محمد

با سلام؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود موارد زیر در اولویت برنامه‌های آن اداره کل قرار گیرد:

-پیگیری اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های اقتصادی و مالی کشور در سطح استان.

– اعمال نظارت بر امور مالی و عملکرد ذی‌حسابان در استان.

-پیگیری بهبود مستمر فضای کسب و کار.

– پیگیری امور مولد سازی و دارایی‌های دولت در استان.

– راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تأمین مالی خارجی استان.

– پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمدهای استان.

– همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها و واحدهای اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع