به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حکم سید صولت مرتضوی، عارف نوروزی رسماً به سمت نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب گردید. نوروزی در دو سال گذشته با حکم هیأت امنای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان سرپرست این ستاد مشغول به فعالیت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حکم سید صولت مرتضوی، عارف نوروزی رسماً به سمت نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب گردید.

نوروزی در دو سال گذشته با حکم هیأت امنای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان سرپرست این ستاد مشغول به فعالیت بود و در این نهاد کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.

عارف نوروزی در دوره ریاست محمد مخبر در ستاد، به عنوان یکی از مدیران کلیدی ستاد اجرایی شناخته می‌شد و در کارنامه وی مسئولیت‌هایی همچون مدیر عاملی بنیاد برکت، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، سازمان اموال و ملاک ستاد و نایب رئیسی هیأت بانک پارسیان به مدت بیش از چهارده سال دیده می‌شود. همچنین عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، رئیس هیأت مدیره هلدینگ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه گذاری سمند، بیمه پارسیان و معاون برنامه‌ریزی و توسعه افتصادی سازمان بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و رئیس هیأت مدیره کشتیرانی بنیاد نیز از دیگر سوابق مدیریتی نوروزی می‌باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر