به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهرام محمدی عصر سه شنبه در نشست اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مشگین شهر اظهار کرد: دولت آیت الله رئیسی در مظلومیت کامل رسانه‌ای قرار گرفته و به رغم کارهای متعدد انجام شده، انعکاس آن با نقص و کوتاهی روبه رو است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شهرام محمدی عصر سه شنبه در نشست اعضای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مشگین شهر اظهار کرد: دولت آیت الله رئیسی در مظلومیت کامل رسانه‌ای قرار گرفته و به رغم کارهای متعدد انجام شده، انعکاس آن با نقص و کوتاهی روبه رو است.

وی این مظلومیت را عدم بیان عملکردها و انتشار آن از سوی رسانه‌ها اعلام کرد و گفت: فقط جنگ ناجوانمردانه نرم افزاری در پیش است و بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن و برخی داخلی‌ها سعی می‌کنند تا پیشرفت‌های کشور در دولت سیزدهم آشکار و نمایان نشود.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر ضرورت اتحاد و همدلی را با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای به نتیجه رسیدن بسیاری از کارها یادآور شد و تصریح کرد: ما پیگیر پروژه‌های مختلف و مؤثر در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم خواهیم بود تا هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها در دولت سیزدهم به نتیجه برسد.

محمدی افزود: برخی چهره‌ها و معاندان نظام تلاش می‌کنند در مقابل نظام جمهوری اسلامی و حرکت دولت مردمی سنگ اندازی کنند که با حضور آگاهانه و به موقع مردم و تبعیت از ولایت امر امیدواریم این دسیسه‌ها و توطئه‌ها خنثی شود.

وی با انتقاد از سیستم معیوب و شلخته برخی از ادارات در سرویس دهی نامناسب به مردم خاطرنشان کرد: از کارکنان حوزه‌های اجرایی درخواست می‌کنیم تا در دولت سیزدهم گره گشای مشکلات مردم بوده چرا که این دولت مدیران خسته و بی تفاوت نمی‌خواهد.

محمدی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته و اهداف دولت رئیسی مردمی بودن آن است، اضافه کرد: مدیران باید در وسط میدان حضور فعال داشته و با تمام قوا در حل مشکلات مردم سخت کوشی و تلاشی مضاعف انجام دهند.

وی با احصای مشکلات و موانع موجود در مشگین شهر بیان کرد: از روز اول حضور در این شهرستان تلاش کردیم تا با اولویت این مشکلات و نارسایی‌ها را احصا کنیم و قطعاً در روزهای آینده با برنامه ریزی دقیق این موانع و مشکلات رفع خواهد شد.

محمدی نمونه این مشکلات را کمبود آرد، پخت بی کیفیت نان، معضل ترافیکی، وسایل بهداشتی، درمانی، آب شرب، مسیرهای گردشگری و حوزه کشاورزی اعلام کرد و ادامه داد: مشگین شهر باید در همه این ابعاد به عنوان یک بسته کامل توسعه‌ای مورد توجه قرار گیرد و شایسته است همه مدیران در رفع این مشکلات پای کار باشند.

وی بهره گیری از ظرفیت انقلابی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: کمک‌های فکری و جهادی این جریان به روند سریع برنامه‌ها کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر تصریح کرد: خواستگاه فکری بنده جریان ناب انقلابی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است و به فضل الهی تلاش خواهیم کرد تا اسباب سربلندی و افتخار نیروهای انقلابی و شورای ائتلاف را در این شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر