کلیم الله وثوقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با تلاش راهداری اردبیل و تأمین امنیت کافی محور اردبیل- آستارا که پیش از این به‌علت نبود امنیت کافی در محدوده گردنه حیران مسدود اعلام شده بود، بازگشایی شد. وی گفت: در کنار پرهیز از سفرهای غیرضروری […]

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با تلاش راهداری اردبیل و تأمین امنیت کافی محور اردبیل- آستارا که پیش از این به‌علت نبود امنیت کافی در محدوده گردنه حیران مسدود اعلام شده بود، بازگشایی شد.

وی گفت: در کنار پرهیز از سفرهای غیرضروری هموطنان در صورت انجام سفرهای ضروری بهتر است از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از آخرین وضعیت تردد در مسیرهای اصلی استان مطلع شوند.

وثوقی افزود: اکیپ راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۴۰۰ نفر پرسنل در کلیه محورهای مواصلاتی مستقر شده و در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح‌کرد: در کنار بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی استان اردبیل و بازگشایی راه‌های روستایی نیز از صبح آغاز شده و ماشین آلات راهداری به‌صورت مستمر در راه‌های روستایی مشغول هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر