به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شامگاه سه‌شنبه در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهار کرد: در این مجلد خلاصه فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف جمع‌بندی شده تا جوانان از این مبانی و مفاهیم استفاده کنند. حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شامگاه سه‌شنبه در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهار کرد: در این مجلد خلاصه فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف جمع‌بندی شده تا جوانان از این مبانی و مفاهیم استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: این کتاب‌ها دریچه‌ای به سمت دانستن و اندیشیدن جوانان مؤمن انقلابی در مسیر تمدن اسلامی است تا شاهد تحقق اهداف آرمانی نظام اسلامی باشیم.

وی گفت: در این مجموعه سعی شده تا بیانات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف و در مباحث انقلابی، سیاسی، اجتماعی، سبک زندگی، جوان مؤمن، تمدن سازی و سایر بخش‌ها گردآوری شده تا تقدیم علاقه‌مندان شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: جوانان انقلابی و پرشور در رسیدن به جامعه آرمانی باید این منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند تا بتوان بیش از هر زمان دیگر با بصیرت و آگاهی عمل کرده و همه حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشجویان با مطالعه این گنجینه عظیم معرفتی و ارزشی می‌توانند بیش از گذشته در مسیر سعادتمندی حرکت کرده و از انحراف و انحطاط به دور باشند.

وی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این مجموعه عالمانه و مدبرانه تدارک دیده شده و این کتاب‌های ۴۰ جلدی همزمان با سراسر کشور، در استان اردبیل نیز رونمایی شد تا در قالب کتابخانه‌های دانشگاه و مجموعه‌های دیگر امکان دسترسی آن برای جوانان فراهم آید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: در دانشگاه‌ها سعی ما بر این است تا در کنار ارائه این آثار فاخر، با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بتوانیم جوانان را بیش از گذشته به آگاهی و فهم بیشتر سوق دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر