سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه بیش از ۸ لایحه شهرداری بررسی و مورد تصویب قرار گرفت، اظهار کرد: مهلت زمانی دستورالعمل اجرایی بند (ت) تبصره ۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه تمدید شد. وی افزود: در واقع هدف از […]

سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه بیش از ۸ لایحه شهرداری بررسی و مورد تصویب قرار گرفت، اظهار کرد: مهلت زمانی دستورالعمل اجرایی بند (ت) تبصره ۶ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه تمدید شد.

وی افزود: در واقع هدف از اجرای این دستورالعمل این است که کسانی که قبل از ۱۴۰۰ ساختمان آنها از طریق ماده ۱۰۰ حکم تخریب صادر شده می‌توانند با مراجعه مجدد به شهرداری پرونده‌های خود را تعیین تکلیف کرده و از این مزایا بهره مند شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: در خصوص مشکل چند ساله مسکن مهر ۱۲۰۰ واحدی میراشرف که اهالی این مجتمع به علت عدم پرداخت عوارض و بهای خدمات حدود ۸ میلیارد تومان از طریق اداره کل راه شهرسازی نتوانسته بودند تاکنون پایان کار اخذ کنند؛ اعضای شورای شهر موافقت کردند که این بدهی طی توافقنامه فی مابین اداره کل راه شهرسازی و شهرداری قرار گیرد و شهرداری به تمامی واحدهای مسکن مهر اشرف پایان کار صادر نمایند که الحمدالله با پیشنهاد شهردار و تصویب اعضای شورا این مشکل چند ساله نیز حل شد.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل در سال جاری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده بود، افزود: رویداد بزرگ دیگری که در ۵ مهر به مدت ۳ روز شاهد آن خواهیم بود مربوط به برگزاری ششمین اجلاس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور به میزبانی شهر اردبیل می‌باشد که مجوز لازم به شهرداری صادر شد.

صفری همچنین بیان کرد: برای انجام تسریع در عملیات تعریض جنب پل سلمان آباد (داروپخش) به شهرداری اجازه داده شد در صورت توافق مالکین محترم تا آخر اسفند ماه اقدام لازم را با هدیه‌های تشویقی به عمل آورد در غیر این صورت ماده ۹ اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر