مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: «دکتر امیرعلی عباسی» پژوهشگر فرهنگی استان اردبیل از طرف دانشگاه استنفورد جز دانشمندان ۲ درصد برتر جهان معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری شامگاه چهارشنبه در دیدار با این دانشمند برتر جهانی اظهار کرد: بر پایه کار پژوهشی انجام گرفته توسط تعدادی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد با استفاده از داده‌های پایگاه اسکوپوس، تعداد ۲۰۰ هزار و ۴۰۹ پژوهشگر پر استناد ۲ درصد برتر دنیا معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در تازه‌ترین به‌روزرسانی این پایگاه داده که توسط انتشاراتElsevier در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شده، تعداد یک‌هزار و ۸۷۰ پژوهشگر پر استناد ۲ درصد برتر با وابستگی سازمانی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طبق این گزارش در فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر جهان از جامعه فرهنگیان استان اردبیل، پژوهشگر «امیرعلی عباسی» از منطقه مشگین‌شهر بر اساس ارزیابی مستندات سال ۲۰۲۱ حضور دارند.

صفری با افتخارآمیز خواندن این موفقیت برای استان و جامعه فرهنگیان کشور اظهار امیدواری کرد: در سایه تلاش‌های روزافزون پژوهشگران در سال‌های آینده، شاهد حضور تعداد بیشتری از محققان آموزش و پرورش این استان در لیست دانشمندان برتر جهان باشیم.

انتهای پیام/