به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی اظهار کرد: اینکه دغدغه مسئولی خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از معضلات جامعه باشد نعمتی بزرگ است. وی با اشاره به اینکه قدرت نرم ایران در منطقه سبب شده تا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی اظهار کرد: اینکه دغدغه مسئولی خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از معضلات جامعه باشد نعمتی بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه قدرت نرم ایران در منطقه سبب شده تا ابرقدرت‌های شرق و غرب در برابر ایران به تعظیم وادار شوند، خاطرنشان کرد: اخیراً نتانیاهو در مصاحبه‌ای ترس اصلی خود را ایران معرفی کرد و این نشان از قدرت بزرگ کشورمان در منطقه است.

امام جمعه لاهرود پیشرفت، عزتمندی، اقتدار و صلابت ایران را در دیپلماسی جهانی یادآور شد و بیان کرد: این عزت در دنیا زبانزد عام و خاص است و هیچکس نمی‌تواند این شرافت و عزتمندی را انکار کند.

صفری با بیان اینکه ایران در عرصه رسانه و تبیین قدرت خود در منطقه ضعیف عمل کرده است، گفت: دشمنان توانسته با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود موج عظیمی را در جهان عیله کشورمان به راه اندازند که ما نیز باید با تبعیت از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری رسانه‌های خود را تقویت کرده و در عرصه اطلاع رسانی قوی ظاهر شویم.

امام جمعه لاهرود بیان کرد: دشمن در جریان مهسا امینی شکست مفتضحانه ای را خورده است و امروز می‌خواهد با کشته سازی جدید راه مبارزه جدیدی را علیه ایران در پیش بگیرد که این بار نیز با هوشیاری مردم و نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام شکست خواهد خورد.

صفری موفقیت‌های ایران در عرصه‌های متعدد موشکی، پرتاب ماهواره، موشک‌های نقطه زن و … کابوسی برای دشمنان و استکبار خواند و بیان کرد: مدیریت عالی موجود در نظام جمهوری اسلامی راه هرگونه یاوه گوئی را بسته است و دشمنان به سرآمدی کشورمان به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری معترف هستند.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باید جهان شمول شود، افزود: دنیا باید حقیقت حقوق بشر را در دنیا مشاهده کند که چه عزتمندی به زن قائل است و زنان چه جایگاهی را در کشور دارند.

امام جمعه لاهرود بیان هنرمندانه دستاوردهای ایران به ویژه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با استفاده از ظرفیت مدارس و دانش آموزان مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز باید همه با تاسی به این مکتب از انحرافات مالی، اجتماعی، رانت، ویژه خواری و … تبری جویند.

صفری بیان کرد: وجود رانت و اختلاس در قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه قضا باید با ورود عالمانه وجود اژدهای هفت سر تعبیری مقام معظم رهبری را از بین ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و ایثارگران کارکنان فراجا است و مردم مدیون این ایثارگری‌ها هستند.

حجت‌الاسلام صفری در پایان ضمن گرامیداشت هفته وقف، انتصاب بخشدار جدید بخش مشگین‌شرقی را تبریک گفت و برای مالک پناهی‌سِردی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر