به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌های مختلف به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در مساجد استان با مشارکت فعالان کانون‌ها و بچه‌های مسجد برگزار شد. وی تصریح کرد: سخنرانی در وصف سیره و زندگینامه حضرت زینب (س) و نقش […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌های مختلف به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در مساجد استان با مشارکت فعالان کانون‌ها و بچه‌های مسجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: سخنرانی در وصف سیره و زندگینامه حضرت زینب (س) و نقش آن حضرت در نهضت عاشورا و مولودی خوانی از جمله برنامه‌ها در جشن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ایستگاه سلامت در مساجد و پخش شیرینی و شربت از دیگر فعالیت‌ها برای بزرگداشت این روز بود.

آمون اضافه کرد: گروه‌های سرود کانون‌های مساجد نیز در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف به مناسبت روز پرستار حاضر شدند و به اجرای سرود با موضوع ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پرداختند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اختصاصی عفاف و حجاب به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهر اصلاندوز برپا شد، گفت: استقبال عموم مردم از این جشن‌ها نشان از اقبال عمومی به اهل بیت (ع) و توجه به شخصیت و کرامات این بانو عظیم الشان دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر