استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پل بسیج با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام است و بخشی از پروژه ظرف ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در نشست عمران شهری اردبیل، با اشاره به تدوین و تصویب طرح ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل، از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی این ورودی‌ها خبر داد و اظهار کرد: اجرای پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی با اختصاص بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های اصلی شهر اردبیل، در نزدیک به ۲ سال اخیر طرح‌های ساماندهی چهار ورودی شهر اردبیل بررسی و تصویب شده و عملیات اجرایی ساماندهی آنها نیز آغاز شده است.

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی پل بسیج با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام بوده و بخشی از پروژه ظرف ماه‌های آینده به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود و کل پروژه نیز سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عاملی افزود: پس از یک دهه بلاتکلیفی پروژه کمربندی سوم شهر اردبیل، بررسی‌های لازم برای فعال شدن این پروژه انجام شده و اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته که عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از سال‌ها تکمیل شد

استاندار اردبیل با اشاره به تکمیل طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از سال‌ها خاطرنشان کرد: در بخش قابل توجهی از شهر اردبیل بافت فرسوده و تاریخی وجود دارد که در زمینه بافت فرسوده طرح جامع تفصیلی تدوین و تصویب شده و عملیات اجرایی این طرح در دستور کار است.

وی با اشاره به بافت تاریخی شهر اردبیل اضافه کرد: طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر اردبیل در دستور کار بوده و بررسی‌های لازم توسط کارشناسان وزارت میراث فرهنگی انجام شده و به زودی با تصویب این طرح، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه بازار آهن‌فروشان کلنگ‌زنی خواهد شد، بیان کرد: مرمت بازار تاریخی اردبیل نیز در دستور کار بوده و با قدرت پیگیری می‌شود و باید دستگاه‌های مرتبط عملیات اجرایی آن را بدون وقفه آغاز کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر