به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر شنبه در مراسم معارفه معاونان جدید استاندار اردبیل در چهار حوزه اقتصادی، عمرانی، مدیریت منابع انسانی و سیاسی اظهار کرد: کشور ما از توان و ظرفیت بالای مدیریتی برخوردار است و دشمنان سعی می‌کنند این گنجینه عظیم را مورد تاخت و تاز رسانه‌ای و تولید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی عصر شنبه در مراسم معارفه معاونان جدید استاندار اردبیل در چهار حوزه اقتصادی، عمرانی، مدیریت منابع انسانی و سیاسی اظهار کرد: کشور ما از توان و ظرفیت بالای مدیریتی برخوردار است و دشمنان سعی می‌کنند این گنجینه عظیم را مورد تاخت و تاز رسانه‌ای و تولید شایعات قرار دهند.

وی تصریح کرد: ما در نظام اسلامی مدیران پاکدست و متدین کم نداریم و شایسته است از گنجینه مدیریتی شایسته در جهت پیشرفت کشور استفاده شده و به نوعی تجارب تلخ و شیرین مدیران گذشته و فعلی سرلوحه کارها و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از معاونان سابق استاندار و مدیران پرتلاش در حوزه‌های مختلف گفت: انتخاب مدیران جدید به منزله نادیده گرفتن ظرفیت مدیران گذشته نیست بلکه تغییر مدیریت‌ها طبیعی است و این امر به شکوفایی اندیشه‌ها و بارور شدن تفکرات و تدابیر جدید منجر خواهد شد.

عاملی افزود: مردم انتظار دارند تا دولت سیزدهم در فاصله زمانی کوتاه به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی سامان بدهد که در این زمینه به تناسب تلاش مسئولان کشوری در استان اردبیل نیز سعی و تلاشمان بر این است تا تولید ثروت و افزایش سرانه درآمدی اهالی استان را ارتقا داده و به نوعی به توانمندی اقتصادی کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت استان به شکل کامل در اختیار سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف قرار گیرد تا با بهره‌گیری از این توان و ظرفیت بتوان به پیشرفت استان اردبیل کمک کرد.

عاملی اضافه کرد: ما نه تنها از تجربیات مدیران سابق و تخصص و تبحر آنها استفاده خواهیم کرد بلکه سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا به دور از برخی مسائل حاشیه‌ای به اصل موضوع توسعه و پیشرفت استان کمک کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در روزهای اخیر و با پیشنهاد استاندار اردبیل و موافقت وزارت کشور رضا قاسمیان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان به عنوان معاون امور عمرانی، کاظم دبیر به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل و یاسر عبداللهی نیز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع