حسنعلی حسین‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظارت تولید، توزین و مصرف در اردبیل اجرا می‌شود. […]

حسنعلی حسین‌پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظارت تولید، توزین و مصرف در اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با توجه به نزدیک شدن ایام نکوداشت آئین سنتی و ملی طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) در کشور و پیش‌بینی افزایش سطح مبادله‌های تجاری در بازار و به ویژه بازار مواد غذایی از ۲۰ آذر ماه تا ۳۰ آذرماه در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: طرح نظارت «برای مصرف کنندگان با جلوگیری از کم فروشی» و «برای توزیع کنندگان با جلوگیری از زیاد فروشی» اجرا خواهد شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: لذا از اصناف و مغازه داران گرامی تقاضا می‌کنیم با توجه به اهمیت موضوع همکاری‌های لازم را با کارشناسان این اداره کل و همچنین کارشناسان آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده به عمل آوردند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر