رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: طرح «جهاد تربیتی» برای ۶۰۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اجرا شد.

مهدی معینی‌کیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: طرح «جهاد تربیتی» توسط دانشجو معلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان در مناطق کم‌برخوردار استان اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در مدارس کم‌برخوردار استان برای حدود ۶۰۰ نفر دانش‌آموز برگزار شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برحسب رسالت تخصصی‌محور خود در عرصه جهادی گام نهاده و با مجاهدت تربیتی، فرهنگی و پرورشی سعی بر حصول به قله‌های دانش نافع و تلاش برای ایجاد موقعیت‌های تربیت اسلامی برای کودکان را دارند.

معینی‌کیا افزود: ۵۰ نفر از دانشجو معلمان در این اقدام جهادی برای تثبیت یادگیری و جبران ضعف و عقب‌ماندگی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در مناطق کم‌برخوردار استان اردبیل همکاری می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این رویارویی دانشجو معلمان با مناطق محروم و مشکلات دانش‌آموزان سبب می‌شود که علاوه بر کلاس‌داری و مدیریت، روحیه جهادی آنها نیز در راستای معلم تراز انقلاب اسلامی رشد کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل بیان کرد: در قالب برنامه‌های فرهنگی و تربیتی تدریس و رفع اشکال در هر ششم پایه مقطع ابتدایی، فعالیت‌های پرورشی و تربیتی، دروس فارسی، قرآن و ریاضی، آموزش شعر، شعرخوانی و نقاشی در این طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/