به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر شنبه در نشست علمی-تخصصی معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی استان اظهار کرد: طرح ابتکاری بازی هوش» با هدف تقویت هوش‌های چندگانه با جذاب‌سازی فضای یادگیری از طریق بازی در مدارس اردبیل اجرایی می‌شود. وی افزود: «بازی هوش» طرحی ابتکاری و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر شنبه در نشست علمی-تخصصی معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی استان اظهار کرد: طرح ابتکاری بازی هوش» با هدف تقویت هوش‌های چندگانه با جذاب‌سازی فضای یادگیری از طریق بازی در مدارس اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: «بازی هوش» طرحی ابتکاری و ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اردبیل در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین تنوع بخشی به فرآیند یاددهی-یادگیری هدف دیگری است که با اجرا «بازی هوش» به دنبال دستیابی به آن هستیم.

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: این طرح در دو مرحله منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳ شاهد اختتامیه این طرح خواهیم بود.

خدابنده گفت: طرح شهید همت به عنوان بزرگترین رویداد علمی صلاحیت حرفه ای و برنامه توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه آموزش ابتدایی می‌باشد که در استان اردبیل در قالب ۳ قطب برگزار شد که مشارکت و همراهی همکاران حوزه ابتدایی در سراسر استان در نوع خود بسیار بی نظیر بود.

وی با تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق استان گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکرد آموزش ابتدایی در نواحی و مناطق با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین انعکاس توفیقات به دست آمده در افکار عمومی، تدوین و ابلاغ شده است که همچون سال گذشته در جشنواره اسوه‌های تلاش، از برترین‌های این ارزیابی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر