مسعود امامی یگانه در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به روند بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های آرای انتخابات شورای شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: به دنبال شکایت تعدادی از کاندیداها از دیروز بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل در فرمانداری با حضور دادستان، هیئت‌های اجرایی و نظارت آغاز شده […]

مسعود امامی یگانه در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به روند بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های آرای انتخابات شورای شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: به دنبال شکایت تعدادی از کاندیداها از دیروز بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل در فرمانداری با حضور دادستان، هیئت‌های اجرایی و نظارت آغاز شده و همچنان این فرآیند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی هرگونه مغایرت را در آرای به ثبت رسیده مورد توجه قرار داده و در صورت بروز ایراد و اشکال تجدید نظرهای واقعی را انجام می‌دهند.

فرماندار اردبیل ضرورت صیانت از آرای مردم را بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی یادآور شد و گفت: ما سعی کردیم در انتخابات ۲۸ خرداد نهایت دقت را در آرای مردم به عنوان حق‌الناس انجام دهیم تا حقی از کاندیدایی ضایع نشود.

امامی یگانه افزود: کلیه نتایج در اختیار هیئت نظارت استان قرار گرفته و در صورت بروز تغییرات فاحش بازشماری ادامه خواهد داشت و چنانچه این تغییرات محسوس نباشد، روند بازشماری متوقف و در فرآیند تعریف شده تأیید انتخابات شورای شهر اردبیل به انجام می‌رسد.

فرماندار اردبیل خاطر نشان کرد: امیدواریم نتایج مطلوبی را در این فرآیند شاهد باشیم تا هیچ‌گونه ایراد و اشکال به وجود نیاید.

انتهای پیام/

منبع