به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در حالی هوای مطبوع بهاری در روزهای گذشته در خلخال حاکم بود که با افت دما و بارش برف در مناطق مختلف خلخال ساکنان این منطقه باردیگر هوای سرد زمستانی را تجربه کردند. بارش برف هرچند مشکل خاصی را در تردد روزانه به وجود نیاورد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در حالی هوای مطبوع بهاری در روزهای گذشته در خلخال حاکم بود که با افت دما و بارش برف در مناطق مختلف خلخال ساکنان این منطقه باردیگر هوای سرد زمستانی را تجربه کردند.

بارش برف هرچند مشکل خاصی را در تردد روزانه به وجود نیاورد اما به تولیدات کشاورزان به ویژه شکوفه‌های بهاری درختان صدمه زده و یا احتمال بروز خسارت در مرغداری‌ها، مجتمع‌های گلخانه‌ای و باغات این شهرستان به دلیل سرمازدگی دور از انتظار نیست.

براساس اعلام هواشناسی شهرستان خلخال این سامانه بارشی که در حال گذر از این منطقه است منجر به بارش برف در ارتفاعات و باران در برخی از مناطق این شهرستان شده و دمای هوا را تا دو درجه زیر صفر سانده است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال نیز از آمادگی راهداران برای برف روبی و نمک پاشی در جاده‌های کوهستانی این شهرستان خبر داده و از رانندگان خواسته تا ایمنی را در ترددها رعایت کنند.

مدیریت جهاد کشاورزی خلخال نیز به تولیدکنندگان این بخش به ویژه صاحبان مرغداری‌ها، دامداری‌ها و سایر بخش‌های باغداری توصیه کرده است برای جلوگیری از سرمازدگی اواخر زمستان مراقبت‌ها و پیش بینی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر