به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: چندی پیش خبری از سوی اداره ثبت احوال مرکزی شهر تهران مبنی بر ارائه گواهی ولادت مشکوک به جعل به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ وصول شد و موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: چندی پیش خبری از سوی اداره ثبت احوال مرکزی شهر تهران مبنی بر ارائه گواهی ولادت مشکوک به جعل به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ وصول شد و موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره سیزدهم با توجه به مشهود بودن جرم، متهم را دستگیر و به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه عنوان کرد؛ پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک با همسرم در امر فرزند آوری ناموفق بودیم و علی رغم معالجات پزشکی نتیجه‌ای حاصل نشد تا اینکه با مشورت یکی از آشنایان به ناچار نزد شخصی رفته و نوزادی را به قیمت توافقی ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کردیم و مقرر شد شناسنامه‌ای بنام من و همسرم تهیه و تنظیم شود.

سردار، ولیپور گودرزی افزود: با اقرار صریح متهم و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد ۳ نفر خانم ناشناس، بعد از ۹ ماه، نوزاد را در محدوده یکی از شهرستان‌های حومه تهران در ازای دریافت ۷ قطعه سکه تمام بهار آزادی به متهمین تحویل داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم جاعل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند و دیگر متهمان نیز حین جا به جایی ۲ نوزاد دیگر در مرکز شهر تهران دستگیر و به اداره سیزدهم انتقال داده شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر