به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بابک نونهال در نشست بررسی فضای مجازی این شهرستان اظهار کرد: فردی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر حاوی هتک حیثیت و تشویق به فساد و فحشاء کرده بود. وی با اشاره حساسیت در شناخت و دستگیری مرتکبین گفت: با توجه به برانگیخته شدن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بابک نونهال در نشست بررسی فضای مجازی این شهرستان اظهار کرد: فردی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر حاوی هتک حیثیت و تشویق به فساد و فحشاء کرده بود.

وی با اشاره حساسیت در شناخت و دستگیری مرتکبین گفت: با توجه به برانگیخته شدن افکار عمومی، مطالبه به حق مردم در شناسایی و برخورد با عاملین بزه، موضوع با حساسیت مورد پیگیری قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: پس از صدور دستورات قضائی و با رصدهای صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین اقدام مقتدرانه پلیس، مرتکب اصلی دستگیر شد.

نونهال با بیان اینکه عامل دیگر این پرونده پس از شناسایی با دستور قضائی روانه زندان شد، ادامه داد: برخورد با جرایم خشن و نیز جرایمی که امنیت اجتماعی یا روانی مردم را مختل کند در اولویت دادستانی قرار دارد و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی همچنین در پایان با تأکید بر اشراف اطلاعاتی کامل سربازان گمنام امام زمان (ع) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نخواهد بود و از عموم شهروندان تقاضا داریم و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را با دستگاه‌های قضائی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر