به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام محمدجواد قربانی صبح شنبه در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که با محوریت شور انتخاباتی با حضور جمعی از جوانان برگزار شد، بر لزوم صداقت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شفافیت آنان تاکید و اظهار کرد: یکی از بازوان اصلی نظام ملت است و این مهم نباید از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام محمدجواد قربانی صبح شنبه در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد که با محوریت شور انتخاباتی با حضور جمعی از جوانان برگزار شد، بر لزوم صداقت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شفافیت آنان تاکید و اظهار کرد: یکی از بازوان اصلی نظام ملت است و این مهم نباید از سوی افرادی که برای سکان‌داری قوه مجریه در کشور داوطلب شدند به باد فراموشی سپرده شود چرا که مردم در صورتی به داوطلبان اعتماد خواهند کرد که شفافیت رکن اصلی تبلیغات و معرفی آنان باشد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، باعث افزایش اعتبار و اقتدار کشور خواهد شد، اضافه کرد: طی ۴۲ سال گذشته همواره حضور ملت و تبعیت از فرامین ولایت فقیه باعث اقتدار و عزت نظام و شکست توطئه‌های دشمن شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی بیله‌سوار با اشاره اینکه برخی‌ها با بیان مطالبی در خصوص شرکت نکردن در انتخابات در واقع در راستای تحقق خواسته دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، یادآور شد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رأی دادن و حضور در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی و کشور است»، تصریح کرد: صاحبان اصلی کشور، مردم هستند و برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام قربانی با تاکید بر اینکه گلایه‌هایی از وضعیت موجود وجود دارد و برخی ناکارآمدی‌ها در کشور دیده می‌شود، ادامه داد: همه ما در کشتی انقلاب هستیم، پس باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم و وجود گلایه‌ها باید در قدم نخست علت‌شناسی و در قدم بعدی برطرف‌سازی شود.

وی تصریح کرد: در کشور ما همه مردم حق رأی دارند که باید همگان از این حق تعیین شده به نحو مطلوب استفاده کرده و سرنوشت خود و آینده کشور را رقم بزنند و در همین راستا داوطلبان انتخاباتی باید با ارائه برنامه مشخص برای حل مشکلات کشور، مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه انتخاب افراد صالح، توانمند و مسئولیت‌پذیر که دارای برنامه کارشناسی شده و خوب باشند، می‌تواند مشکلات کشور را در مسیر هموار قرار دهد، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کاندیداها نباید با وعده‌های بی‌پایه به دنبال اخذ رأی باشند.

حجت‌الاسلام قربانی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، لزوم توجه به این انتخابات را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: با توجه به نقش مؤثر شوراها در شهر و روستا نباید از اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی غافل بود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: ۱۵ خردادماه سال ۴۲ نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد اگر مردم در صحنه باشند، موفقیت در هر برهه و مقطعی حتمی است.

انتهای پیام/

منبع