پیمان آتش‌زر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرواز مسیر تهران – پارس آباد و بالعکس پس از مدتی وقفه مجدد برقرار شد. وی با اشاره به اینکه برنامه پروازی فرودگاه از تهران به این فرودگاه روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته خواهد بود، عنوان […]

پیمان آتش‌زر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پرواز مسیر تهران – پارس آباد و بالعکس پس از مدتی وقفه مجدد برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه پروازی فرودگاه از تهران به این فرودگاه روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته خواهد بود، عنوان کرد: روزهای یکشنبه هر هفته پرواز از تهران به پارس آباد از ساعت ۱۱:۵۵ انجام شده و در ساعت ۱۳:۴۰ در فرودگاه پارس آباد فرود می‌آید و در ساعت ۱۴:۱۰ از فرودگاه پارس آباد به سمت تهران حرکت می‌کند.

آتش زر با اشاره به اینکه برنامه زمانبندی فرودگاه پارس آباد تا ۱۴۰۲/۱/۵ تغییر نخواهد داشت، افزود: روزهای پنجشنبه هر هفته هم پرواز از تهران به پارس آباد در ساعت ۱۱:۴۰ حرکت و در ساعت ۱۳:۲۵ در فرودگاه شهدای پارس آباد فرود می‌آید و مجدد ساعت ۱۳:۵۵ فرودگاه پارس آباد را به سمت تهران ترک خواهد کرد.

رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد ادامه داد: مسافرین محترم می‌توانند جهت آگاهی از وضعیت پروازها و زمان نشست و برخاست به سایت فرودگاه شهدای پارس آباد مغان به آدرس https://parsabad.airport.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان و مسافران گرامی در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۹ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر