سید محمد حسینی در جریان سفر به اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: ما با رشد سرمایه گذاری، بهره وری، تولید و صادرات در کشور روبه رو هستیم و آمار منفی نظیر تورم، افزایش نقدینگی و بیکاری در کشور نیز آمار رو به پایینی دارد. وی تصریح کرد: با حاکمیت یکپارچه بین قوا فضای […]

سید محمد حسینی در جریان سفر به اردبیل به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: ما با رشد سرمایه گذاری، بهره وری، تولید و صادرات در کشور روبه رو هستیم و آمار منفی نظیر تورم، افزایش نقدینگی و بیکاری در کشور نیز آمار رو به پایینی دارد.

وی تصریح کرد: با حاکمیت یکپارچه بین قوا فضای رشد و توسعه کشور فراهم آمده که نمونه آن را در بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان یک طرح پیشران اقتصادی در کشور شاهد بودیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عضویت ایران را در گروه بریکس یک قدرت واقعی در پایان دادن به انزوا و تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: عضویت ایران در این گروه پایانی بر سیطره غرب و آمریکا بود و نشان داد که اگر در ابعاد مختلف مقاومت کنیم، پیروزی نصیب ملت ایران خواهد شد.

حسینی به بهبود فضای اشتغال و تسهیل گری در حوزه کسب و کار اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم ۷۵ هزار مجوز سرمایه گذاری صادر شده و در کنار آن تأمین زیرساخت های آب، برق، گاز و خدمات الکترونیکی را شاهد هستیم.

وی از افزایش شش هزار مگاواتی تولید نیروگاه های برق و آبرسانی به سه هزار و ۳۰۰ روستا در قالب برنامه تحولی دولت مردمی یاد کرد و ادامه داد: با بهبود روابط و تقویت دیپلماسی خارجی امیدآفرینی در کشور بیش از گذشته نمود یافته و در قالب جهاد تبیین باید عملکردها را برای مردم بیان کنیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با ناکارآمد نشان دادن نظام جنگ روانی بین مسئولان و مردم به راه بیندازد ولی باید مراقب باشیم تا اجازه ندهیم تا این توطئه و ترفند دشمن شکل بگیرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار