به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال هوادار تهران سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود که در این بازی زردپوشان اصفهانی با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسیدند تا دیگر نماینده تهران با شکست سنگین روبه‌رو شود. پس از این دیدار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال هوادار تهران سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود که در این بازی زردپوشان اصفهانی با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسیدند تا دیگر نماینده تهران با شکست سنگین روبه‌رو شود.

پس از این دیدار امروز باشگاه هوادار اعلام کرد محمود فکری سرمربی این تیم به صورت توافقی از این تیم جدا شده است تا مسئولان این تیم جایگزینی برای او در نیمکت پیدا کنند. لازم به ذکر است پس از جدایی توافقی فکری از این باشگاه دستیاران او نیز با مراجعه به باشگاه به صورت توافقی با این تیم قطع همکاری کردند.

حال مدیران باشگاه هوادار ۳ گزینه در نظر دارند تا جایگزین محمود فکری کنند که این ۳ گزینه اخراجی‌های این فصل لیگ برتر هستند. از این رو هیات مدیره باشگاه هوادار فردا برای انتخاب سرمربی آینده این تیم تشکیل جلسه خواهد داد تا تکلیف نیمکت بنفش پوشان را مشخص کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر