مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پس فردا صبح پیکر این سه شهید تازه تفحص شده که با آزمایش دی. ان. ای شناسایی شدند در اردبیل و فرودگاه این شهر مورد استقبال اهالی شهیدپرور اردبیل قرار می‌گیرند. داور نوری تصریح […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: پس فردا صبح پیکر این سه شهید تازه تفحص شده که با آزمایش دی. ان. ای شناسایی شدند در اردبیل و فرودگاه این شهر مورد استقبال اهالی شهیدپرور اردبیل قرار می‌گیرند.

داور نوری تصریح کرد: این شهیدان بعد از استقبال در فرودگاه، به حسینیه ثارالله منتقل شده و مراسم شبی با شهدا در این مکان برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهید «صفر رجبی» از سلطان‌آباد اردبیل است که بعد از مراسم شبی با شهدا و وداعی که با این شهید انجام می‌شود، در روز سه‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح در اردبیل تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: «نصرالله منصورپور» دیگر شهید تازه تفحص شده است که از شهر هشتجین خلخال بوده که بعد از انتقال پیکر مطهر این شهید به هشتجین در سالروز شهادت امام جعفر صادق در این شهر با حضور اهالی شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: «یوسف اصغری» دیگر شهیدی است که در روز دوشنبه صبح ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ در فرودگاه اردبیل از پیکر او استقبال شده و بعد از انتقال به زادگاهش قصابه مشگین‌شهر، تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از اهالی استان خواست تا در آئین‌های تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت این شهدا در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر و هشجین خلخال حضور پیدا کرده و ادای دینی را به شهدای والامقام داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر