رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: سهمیه استخدامی استان اردبیل در قالب آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۴۲۲ نفر تعیین شده است.

داود شایقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از ۲۷ بهمن ماه تا دوم اسفندماه فرصت ثبت نام در این آزمون را دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این مهلت مقرر متقاضیان برای شرکت در آزمون می‌توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در این آزمون برای دستگاه‌های اجرایی استان سهمیه ۴۲۲ نفری در نظر گرفته شده است، گفت: ۳۷۰ سهمیه مربوط به رشته شغل‌های اداره کل آموزش و پرورش و ۵۲ سهمیه نیز مربوط به استخدام سایر دستگاه‌های اجرایی است.

شایقی با اشاره به اینکه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با انتشار دفترچه ثبت نام متقاضیان می‌توانند در نهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی ثبت نام کنند، ادامه داد: آزمون رشته‌های شغلی مربوط به آموزش و پرورش روز جمعه به تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال آینده برگزار و متقاضیان سایر رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی نیز ۳۱ تیرماه سال آینده می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

وی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام و رشته‌های شغلی استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند دفترچه این آزمون را دریافت و مطالعه کنند.

انتهای پیام/

منبع