به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از الجزیره، یک فروند هواپیمای جت شخصی در شمال روسیه سقوط کرد. بر اساس اعلام این رسانه، ۱۰ نفر در این حادثه کشته شدند. به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، این هواپیما یک جت شخصی با شماره ثبت RA-۰۲۷۹۵ در حال پرواز از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از الجزیره، یک فروند هواپیمای جت شخصی در شمال روسیه سقوط کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، ۱۰ نفر در این حادثه کشته شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، این هواپیما یک جت شخصی با شماره ثبت RA-۰۲۷۹۵ در حال پرواز از مسکو و حامل ۱۰ مسافر بود که نزدیک منطقه «تور» سقوط کرد.

به گزارش روسیا الیوم، سازمان هواپیمایی کشوری روسیه در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «پریگوژین» (فرمانده واگنر) یکی از مسافران هواپیمایی است که متلاشی شده است. وی در این حادثه کشته شد.

در بیانیه وزارت امور اضطراری روسیه آمده است: تحقیقات درباره پشت پرده سقوط این هواپیما که مؤسس گروه واگنر نیز در آن بود آغاز شده است.

این بیانیه می‌افزاید: هواپیمای تجاری خصوصی Embraer در «تور» (Tver) سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند. این هواپیما از مسکو به سمت سن پترزبورگ در حرکت بود. مالک هواپیما نیز «پریگوژین» بود.

سایت روسی «ریدووکا» اعلام کرد: هواپیمای دوم مرتبط با فرمانده واگنر بر فراز مسکو در حال پرواز است و اجازه فرود در فرودگاه ‌ای پایتخت روسیه را درخواست نکرده است. احتمال دارد که «پریگوژین» فقط نام خود را به دلایل امنیتی در فهرست مسافران هواپیما ثبت کرده باشد؛ اما سوار هواپیمای دیگری شده باشد

این در حالیست که مقامات مسکو تا کنون مرگ «پریگوژین» را تأیید نکرده اند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر