به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علاقه یاسین سلمانی برای بازی در پرسپولیس سبب مذاکرات اولیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان با مدیر برنامه‌های این بازیکن شد. درویش ادامه مذاکرات را مشروط به پذیرش سلمانی از سوی یحیی گل محمدی کرد اما سرمربی سرخپوشان پایتخت نظر مثبتی نسبت به جذب سلمانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علاقه یاسین سلمانی برای بازی در پرسپولیس سبب مذاکرات اولیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان با مدیر برنامه‌های این بازیکن شد.

درویش ادامه مذاکرات را مشروط به پذیرش سلمانی از سوی یحیی گل محمدی کرد اما سرمربی سرخپوشان پایتخت نظر مثبتی نسبت به جذب سلمانی ندارد. گل محمدی حضور میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به همراه محمد عمری را برای میانه میدان پرسپولیس کافی می‌داند. از این رو به درویش اعلام کرده است هیچ علاقه‌ای به جذب این بازیکن ندارد تا سلمانی سایر پیشنهادات خود از باشگاه‌های استقلال، تراکتور، گل گهر و فولاد خوزستان را بررسی کند.

همین تصمیم باعث مذاکرات نهایی درویش با سعید صادقی و میلاد سرلک برای تمدید قرارداد شده است تا این بازیکنان تا پایان هفته جاری قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کنند.

گفته می‌شود سلمانی مذاکرات مثبتی با استقلال داشته و با این تیم به توافقات اولیه رسیده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر