سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان با بیان اینکه تا بعدازظهر امروز جو استان آرام و پایدار خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه ناپایدار طی روز پنجشنبه در استان اردبیل فعال می‌شود. وی افزود: از بعدازظهر فردا با […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان با بیان اینکه تا بعدازظهر امروز جو استان آرام و پایدار خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه ناپایدار طی روز پنجشنبه در استان اردبیل فعال می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا با گذر امواج ناپایدار، سرعت وزش باد افزایش یافته و به تدریج از اواخر وقت فردا آسمان ابری می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطر نشان کرد: علاوه بر وزش باد، ابرناکی و مه آلود شدن آسمان، در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه شدت بارش‌ها قابل توجه نخواهد نبود، گفت: تمرکز بارش‌ها در نواحی جنوبی، ارتفاعات و کوهپایه‌ها خواهد بود و این این ناپایداری‌ها تا قبل از ظهر جمعه تداوم داشته و به تدریج دوباره شاهد پایداری جو همراه با هوای سرد خواهیم بود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر